Porównywarka ubezpieczeń oszczędza czas i pieniądze

Kupowanie polisy na życie to wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań udostępnianych przez stale rozwijającą się sieć internetową. Dzięki wygodnym w obsłudze porównywarkom ubezpieczeniowym, które kojarzą zainteresowanych kupnem polisy z agentem ubezpieczeniowym wystarczy kilka prostych kroków, by klient otrzymał gotowe oferty przygotowane przez specjalistów.

 

Intuicyjna porównywarka ubezpieczeń kojarzy zainteresowanych kupnem polisy z doradcą ubezpieczeniowym. Klient w parę chwil zostawia w specjalnym formularzu swoje preferencje dotyczące ubezpieczenia i na tej podstawie otrzymuje dopasowane rozwiązania, które może jeszcze modyfikować podczas spotkania z agentem ubezpieczeniowym.

 

Nic prostszego

 

Zainteresowany ochroną na życie, który wykorzystuje porównywarkę ubezpieczeniową do kupna polisy dla siebie, partnera, dziecka czy współmałżonka musi liczyć się z podwójnym kontaktem przez telefon. Po wypełnieniu wszystkich kart formularza i przekazaniu danych telefonicznych (i ewentualnie adres e-mailowy) zadzwoni do niego pracownik call center w celu weryfikacji danych i potwierdzenia chęci spotkania z agentem ubezpieczeniowym. Następnie dzwoni sam agent bądź agenci, którzy są gotowi przedstawić ofertę reprezentowanego towarzystwa w dogodnym dla klienta miejscu i czasie. Całość nie wymaga zobowiązań finansowych ani decyzyjnych. Dodatkowo spotkanie to może odbyć się w domu czy mieszkaniu zainteresowanego.

 

Do właściwego spotkania warto się przygotować czytając Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Samo przejście formularza wygląda następująco:

 

  • wypełnienie krótkiego formularza na temat zdrowia, wykonywanego zawodu, liczby posiadanych dzieci itp.
  • podanie danych kontaktowych celem weryfikacji oraz umówienia spotkania z agentem
  • ustalenie sumę ubezpieczenia, na jaką chce się wykupić polisę

 

Podwójna oszczędność

 

Dlaczego porównanie ubezpieczenia warto zrobić przez internet? Dzięki temu oszczędza się przede wszystkim cenny czas, który pochłonęłaby wizyta w towarzystwach ubezpieczeniowych i wydane na ten cel pieniądze. W końcu to agent przyjeżdża do klienta, a nie odwrotnie.